SmartKarta – wypłaty z bankomatów za pomocą aplikacji mobilnej

13.08.2020 r.

Pragniemy poinformować, że w aplikacji mobilnej Nasz Bank, pojawiła się nowa funkcja smartKARTA, która umożliwia bezdotykową wypłatę gotówki z bankomatów Pienińskiego Banku Spółdzielczego z wykorzystaniem kodu QR.

smartKARTA jest bezpłatną nową funkcją aplikacji mobilnej Nasz Bank, która pozwala,
w niespotykany do tej pory sposób, obsługiwać bankomaty bez karty, bezpośrednio
ze smartfona. Dzięki wykorzystaniu aplikacji mobilnej i kodu QR wyświetlanego na ekranie bankomatu, gotówkę można podjąć bez dotykania ekranu czy klawiatury tego urządzenia. Oprócz tego więc, że transakcja trwa krócej niż przy wykorzystaniu karty lub Blika, ma być bezpieczniejsza z punktu widzenia ryzyka zakażenia np. koronawirusem.

Jak korzystać ze smartKARTY w bankomacie?

 Jeżeli posiadasz rachunek w Pienińskim Banku Spółdzielczym:

 Uruchom aplikacje mobilną Nasz Bank;

  1. Włącz smartKARTĘ i zeskanuj kod graficzny (QR kod), który wyświetla się
    w bankomacie.
  2. W bankomacie wybierz rodzaj transakcji (wypłata lub wpłata) i potwierdź w aplikacji mobilnej.

Korzystaj też z bezdotykowej wypłaty smartKARTĄ. Nie musisz wtedy wcale dotykać bankomatu!

Jeżeli nie posiadasz rachunku w Pienińskim Banku Spółdzielczym:

  1. Zapytaj o smartKARTĘ w najbliższym Oddziale Pienińskiego Banku Spółdzielczego, załóż atrakcyjny rachunek z dostępem mobilnym.
  2. W Google Play lub App Store znajdź aplikację mobilną Nasz Bank
  3. Pobierz aplikację, włącz smartKARTĘ i korzystaj z wielu nowych usług, jak wpłaty bez czekania!

Instrukcja szybkiej wypłaty SmartKartą