Weryfikacja wniosków PFR

03.12.2020 r.

Informujemy, że w Bankowości Internetowej została udostępniona Klientom możliwość spełnienia obowiązku wynikającego z umowy o subwencję PFR, polegającego na dostarczeniu do Banku dokumentów potwierdzających, że osoba, która zawarła Umowę była uprawniona do reprezentowania Przedsiębiorcy (więcej szczegółów).

Aktualna lista kanałów, którymi można złożyć dokumenty

  1. W przypadku dokumentacji (Pełnomocnictwo, Oświadczenie) opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym:
    • za pośrednictwem bankowości elektronicznej wchodząc na dedykowany Wniosek Tarcza Antykryzysowa – Umocowanie beneficjenta,
  2. W przypadku dokumentacji (Pełnomocnictwo, Oświadczenie) z podpisami notarialnie poświadczonymi:
    • osobiście w placówce Banku,
    • przesłać pocztą na adres:
      Pieniński Bank Spółdzielczy
      34-450 Krościenko nad Dunajcem
      ul. Rynek 12

Wszystkie wyżej wymienione dokumenty należy złożyć w Banku w nieprzekraczalnym terminie do 31 grudnia 2020 r.