oferta pracy na stanowisko Doradca Klienta

Miejsce pracy: Zakopane

Twój zakres obowiązków:

  • aktywna sprzedaż produktów bankowych dla klientów indywidualnych oraz firm (konta, kredyty, depozyty, karty)
  • wykonywanie firmowych analiz finansowo-ekonomicznych
  • budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych z pozyskanymi klientami
  • edukowanie klienta w zakresie obsługi zdalnych kanałów dystrybucji
  • prowadzenie akcji promocyjnych
  • budowanie pozycji rynkowej Pienińskiego Banku Spółdzielczego na rynku lokalny

Wymagania:

  • umiejętność nawiązywania kontaktów interpersonalnych, kultura osobista
  • dokładność, odpowiedzialność, komunikatywność
  • inicjatywa i kreatywność w pozyskiwaniu klientów
  • mile widziane doświadczenie w pracy zawodowej na podobnym stanowisku bankowym lub księgowym we współpracy z klientami firmowymi
  • wykształcenie wyższe, preferowane kierunki w obszarze bankowości, finansów lub studenci ostatnich lat studiów
  • dodatkowym atutem będzie ukończony kurs kasjera walutowego i kurs rozpoznawania autentyczności znaków pieniężnych

To oferujemy:

  • stabilne warunki zatrudnienia – umowa o pracę
  • pakiet ubezpieczenia zdrowotnego
  • bogaty pakiet szkoleń produktowych i sprzedażowych, jasna ścieżka rozwoju
  • przyjazną specyfikę pracy w atmosferze poszanowania idei work-life balance
  • system premiowy uzależniony od osiąganych wyników
  • pracę w dynamiczne rozwijającej się instytucji finansowej – nasz sukces, to Twój sukces

Klauzula informacyjna dla Kandydatów

 

Oferujemy:

  • stabilne warunki zatrudnienia – umowa o pracę
  • pakiet ubezpieczenia zdrowotnego
  • bogaty pakiet  szkoleń produktowych i sprzedażowych, jasna ścieżka rozwoju
  • przyjazną specyfikę pracy w atmosferze poszanowania idei work-life balance
  • system premiowy uzależniony od osiąganych wyników
  • pracę w dynamiczne rozwijającej się instytucji finansowej – nasz sukces, to Twój sukces
Osoby zainteresowane
prosimy o przesłanie aplikacji
(CV wraz ze zdjęciem) na adres:
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi Kandydatami

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Pieniński Bank Spółdzielczy z siedzibą w Krościenku nad Dunajcem zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Zostałem poinformowany, że zgoda może zostać przeze mnie w dowolnym momencie wycofana, ale wycofanie nie będzie wpływać na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem”.

Jeżeli chce Pan/Pani, abyśmy zachowali przesłane dokumenty również dla celów przyszłych rekrutacji, bardzo prosimy o dopisanie dodatkowo poniższej klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Pieniński Bank Spółdzielczy moich danych osobowych podanych w ramach rekrutacji w celu wykorzystania w przyszłych procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez Bank”.

Jak przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej?

Kiedy zostaniesz zaproszony/-na na rozmowę:

  • Zastanów się, co kierowało Tobą, kiedy wysyłałeś/-łaś swoją aplikację na dane stanowisko.
  • Ważne, abyś zastanowił/a się przed rozmową nad faktami, które podkreślą Twoją unikalność oraz osiągnięcia, które w rezultacie pozwolą Tobie zaprezentować się od jak najlepszej strony,
  • Przypomnij sobie konkretne sytuacje zawodowe, które mogą świadczyć o tym,że posiadasz umiejętności wymagane do objęcia tej posady,
  • Pomyśl o tym, co chcesz osiągnąć, czego chcesz się nauczyć na danym stanowisku i w naszej organizacji,
  • Przygotuj informację na temat działalności oraz produktów oferowanych przez nasz Bank,
  • Zastanów się nad pytaniami, jakie chciałbyś/abyś zadać podczas rozmowy rekrutacyjnej.

W trakcie rozmowy rekrutacyjnej

  • Szczerze i uczciwie odpowiadaj na zadane pytania. Nie dopuszczaj do sytuacji, aby pomiędzy Twoim życiorysem, a odpowiedziami udzielanymi w trakcie rozmowy były jakiekolwiek rozbieżności,
  • Bądź sobą, nie staraj się udawać, że posiadasz wiedzę na tematy, których nie znasz,
  • Okazuj entuzjazm i utrzymuj kontakt wzrokowy,
  • Pamiętaj, że Twoim celem jest jak najlepsze zaprezentowanie swojej kandydatury i pokazanie, co możesz wnieść do Banku.

Przed samą rozmową

  • Pamiętaj, aby na umówione spotkanie przybyć kilka minut wcześniej,
  • Sytuacja rozmowy rekrutacyjnej jest stresująca, jednak postaraj się opanować emocje.

DO ZOBACZENIA na rozmowie rekrutacyjnej!